marți, 7 aprilie 2009

Suflet tacut`

[ cotrobaind prin caiete vechi, am gasit de prin clasa a8-a` doua ... scrieri despre .. iubire..sau ma rog, sunt postate mai jos ]



Mereu ma ascund de umbra ce rau ma tradeaza cu tristete.
Imi simt inima ce de spaima imi vibreaza,
Si ma intreb ce rol mai am in viata…?
Cand stiu ca se va ruina tot ce inima`mi viseaza.

Viseaza sa fie incalzita
Cu un trup si suflet sa fie ea iubita,
Cu gingasie sa fie alintata,
De persoana care de`o viata`I cautata.

Sa o anunt ca te`am gasit acum,
Imi este tare frica, sa nu o dezamagesc.
Vad ca esti buna si dulce cu mine,
Mi`e frica… nu vrea din nou sa o ranesc.

Mi`e frica sa`ti dau inimioara mea,
Imi este teama ca nu stiu ce`I dragostea,
Nu vreau sa o iau din nou de la inceput,
Nu vreau sa am din nou sufletul tacut.

2 comentarii:

... little sunshine spunea...

lasa.ma sa visez...! sa prind aripi de libelula colorata si sa ma indrept spre un cer deschis care sa imi fure sufletul in farmecul lui.. lasa.ma sa imi vand inima mai intai Lui.. ca mai apoi.. totul sa fie bine... stiu ca va fi bine..:)

Eliza spunea...

you're gifted, man.
Daca in clasa a 8a scriai asa...8->
Slava Domnului pentru ce a pus in tine, spirit de profunzime si sensibilitate!