marți, 2 iunie 2009

Cumpar furnici`

Iti plac furnicile?
Mi`am oprit intr`o zi privirea peste ele.
Erau multe, toate`ntr`un loc,
cred ca o sarbatoarea,
poate dansul furnicilor...
Daca stai sa analizezi o furnica... :
e atat de mica,
Face lucruri atata de mari.
Sa o urmaresti intro zi intreaga,
cum pleaca dis de dimineata, mersul ei dezorientat...
... Ma uit langa picior, si observ o frunsa cum se plimba`n jurul lui.
Uimit, casc ochii si ma aplec spre ea.
Pun mana si o ridic.
Nici bine nu fac asta,
si de undeva de pe sub ea,
Mica, se oftica si`ncepe`a ma certaO Singura furnica.
Zice ea ce zice, si hop cu avant si asa voinica,
Incepe`a se urca Pana`ajunge sus p`un umar. Si incepe iar a ma certa.
Cadem la pace, si pentru`a ma ierta, cu ea pe umar cu frunza`n mana
Am condus`o pan` la casa unde 10`o asteptau.
Toate zece numai fete, Cum ne`au zarit in ajutor au si sarit.
Dar in plus, pentru al meu ajutor depus,
Am plecat pe mai departe,
Inrosit pe un obraz, cu o amintiri pupacioase,
de la zece furnici frumoase/furioase.

Niciun comentariu: