duminică, 29 noiembrie 2009

sens unic

ieri, 28 noiembrie, zi cam frumoasa pentru vremea asta,
Proconsul si`a lansat noul album `Sens Unic` [ imi place numele ].
sala palatului, cam plina, lume buna,lume multa.
in deschidere, prietenii de la The Marker - muzica buna, instrumentisti buni, voce - Paul bine tu. ( as avea eu sa le zic una alta, dar lasam pe alta data)
au urmat Proconsul, care au inceput cu ceva ... superb: o fetita imbracata in inger, rostind 1Corinteni13.
apoi, concertul? reusit pe bune, cu tot ce trebuie, muzica buna, lumini bla bla.
Melodia cu Marcel Pavel - First Class, a rupt!
cu stimata doamna Dida Dragan, am ramas putin cam scoat :O
ce facea cu vocea si ce miscare scenica are...wow!
Incheierea?si ea tare, si am sa va las cu gandul ca a fost un concert reusit, si gata, am terminat cu aceleasi ganduri care le`a spus si Bodo la final:
`Dumnezeu sa va binecuvinteze`

[p.s: si nu vreau sa vad comentarii cu privire la intoarcerea lor la Dumnezeu; vrei sa comentezi? analizeaza`te pe tine si apoi suna`ma] - pozele vin si ele in curand, pe curand!

2 comentarii:

Athea Giurgiu spunea...

Ce frumos.Imi place Proconsul.As fi vrut sa vad si eu concertul.Tare de tot.Dumnezeu sa ne binecuvinteze.Avem nevoie mereu.

i promisa spunea...

hey...am trecut din intamplare pe blogg'ul tau...si m'a atras data de 28 nov :)) nu am fost la concert, dar cred! ca a fost f frumos. m'a induiosat fetita "inger" (doar asa ca am citit). mi'ar fi placut sa fiu prezenta. mi place proconsul. :D
ti'am citit toate articolele. sunt interesante si frumoase toate.
mi'a mai atras ceva atentia " cel mai puternic barbat poate fi inghitit de o simpla gropita din obrazul femeii". hmm.....