sâmbătă, 17 iulie 2010

21 de paşi pentru o viaţă împlinită

Butonând pe net am găsit câteva gânduri ce te pot ajuta să`ţi trăieşti viaţa împlinit…[cred] sper să fie de folos:

UNU. Dă-le oamenilor mai mult decât se aşteaptă şi fă-o în mod plăcut.

DOI. Căsătoreşte-te cu un bărbat/o femeie cu care iţi place să şi vorbeşti. Cu înaintarea în vârstă, abilitatea de a conversa va fi mai importantă decât orice altceva.

TREI. Nu crede tot ce auzi, nu cheltui tot ce ai şi nu dormi atât cât vrei.

PATRU. Când spui “Te iubesc", aşa sa fie.

CINCI. Când spui “Îmi pare rau", priveşte persoana în ochi.

ŞASE. Fii logodit pe puţin şase luni înainte de căsătorie.

ŞAPTE. Crede în dragostea la prima vedere.

OPT. Să nu râzi niciodată de visele cuiva. Oamenii care nu au vise nu au prea multe.

NOUĂ. Iubeşte adânc şi cu pasiune. S-ar putea să te răneşti, dar e singura cale de a trăi o viaţă completă.

ZECE. În neînţelegeri, luptă corect. Nu insulta.

UNSPREZECE. Nu judeca oamenii după rudele lor.

DOISPREZECE. Vorbeşte încet dar gândeşte repede.

TREISPREZECE. Când cineva îţi pune o întrebare şi nu vrei să răspunzi, zâmbeşte şi întreabă “De ce vrei să ştii?”

PAISPREZECE. Aminteşte-ti că marea dragoste şi marile realizări presupun mari riscuri.

CINCISPREZECE. Spune “fii binecuvântat" când auzi pe cineva strănutând.

ŞAISPREZECE. Când pierzi, nu-ţi pierde învăţătura.

ŞAPTESPREZECE. Aminteşte-ţi cei trei R: Respect pentru tine; Respect pentru alţii; Responsabilitate în acţiunile tale.

OPTSPREZECE. Nu lăsa o mică dispută să strice o mare prietenie.

NOUĂSPREZECE. Când ai realizat că ai făcut o greşeală, fă imediat paşii necesari corectării ei.

DOUĂZECI. Zâmbeşte când răspunzi la telefon. Cel care te-a apelat va auzi asta în vocea ta.

DOUĂZECI ŞI UNU. Stai un timp singur

13 comentarii:

Anonim spunea...

Pai atunci nici nu mai e nevoie de Dumnezeu in ecuatia asta. Ca tot spuneau unii ca numai in Dumnezeu se gaseste adevarata implinire..pff
Bravo, si eu am gasit 10 pasi pentru o viata implinita, daca dau de ei ti-i trimit.Bafta!
Ai muzica misto peaici

Alex Preda spunea...

îmi place să cred că aleg în fiecare zi ca Dumnezeu sa fie deasupra tuturor lucrurilor pe care le fac.
şi mai cred că numai dacă`L ai pe El poţi reuşi să împlineşti puţin lucrurile astea. aştept 10 paşi ai tăi, eu aştia i`am găsit, şi aşa mi`a plăcut să`i numesc.
Seara faină!

Anonim spunea...

de ce aş crede în dragoste la prima vedere? :-?

Alex Preda spunea...

@Anonim 2:
Oare trebuie să experimentăm dragostea la prima vedere ca să credem în ea? Oare cei care admit că au trăit-o se înşală şi nu se cunosc prea bine din punct de vedere sentimental?

Dacă vom sta să analizăm asta, fiecare va avea câte o părere.
Specific doar că NU!, nu vorbim de atracţie, pentru că ea sare`n ochi la prima vedere.
Mie mi s`a întâmplat ... aşa că da, cred.

Anonim spunea...

Şi cine`i norocoasa? Suntem curioşi!

Alex Preda spunea...

Norocoasă ha?
Nu mai este "a mea".

"Fiecare lucru El îl face frumos la vremea lui."

Ralu :) spunea...

Referitor la ceea ce vorbeati voi...mie imi place sa cred ca nu frumusetea exterioara conteaza. Poate ca daca eram o persoana draguta nu as mai fi crezut asta...dar in situatia mea stiu cum este sa ai un suflet bun si un chip de monstru.

Avand in vedere ca ma cunosti...poti sa ma aprobi si sa ma contrazici daca am gresit ca am un suflet bun.

Alex Preda spunea...

Ralu, trebuie sa avem si alta discutie in particular!

Cu privire la ce`ai zis aici, 1. nu spuneam ca frumusetea exterioara conteaza asa cum ai inteles. Explicam ca se poate incurca adevarata Dragoste la prima vedere cu ... Atractia.
Dragostea la prima vedere nu inseamna sa vezi fata si sa pici sa te culeaga cu matura. Schimbi 2 propozitii, blabla. Stii si tu.
Doar ii specificam Anonimului sa nu intealeaga gresit.

2. "Suflet bun si chip de monstru" ... nu vreau sa cred ca am citit asta:)) :-w
deci, fa ceva cu gandurile astea ca nu iti apartin, si nu sunt de tine.
restul vorbim cand ne "auzim"
Zi binecuvantata!

Anonim spunea...

Da..iata-ma intrand pe blogul tau dupa ceva luni in care nu ti-am mai citit creatiile. Sunt placut surpinsa sa gasesc cuvinte atat de frumoase si incurajatoare:D Ralu:) nu sunt eu. Oricum tu stii, ti-am spus asta.. Domnul sa te binecuvanteze >:D< Ai un suflet mare si meriti sa fii fericit si cum ai spus si tu, "Fiecare lucru, El il face frumos la vremea lui"

Alex Preda spunea...

multumesc pt`cuvintele frumoase...
putin sunt in ceata.. dar lamurim si asta.
Bless you bwai!

A.G. spunea...

sorry ca ma bag si eu pe aici :D eu am de zis doar de bine!:)) cele 21 de ganduri sunt faine, nerealizabile toate, insa cateva mi-au ramas in minte. Si cand o sa raspund la telefon, o sa zambesc :) GBU!

zurliu spunea...

Uneori e nevoie să cheltui tot ce ai pentru a găsi ceva mai bun.

Cu logodna cred că e relativă faza. Adică, de ce nu aş putea să mă căsătoresc fără logodnă? Dar îi înţeleg rostul :)

La mine de obicei când nu vreau să răspund, îi zic "nu vreau să-ţi zic"

Ca să zâmbeşti când vorbeşti la telefon trebuie să spui ceva, şi da, zâmbetul se va face recunoscut :)

Îmi plac mult punctele 1, 2, 4, 5, 10, 11, 18, 19, 20 şi 21 :)
frumos.

naomi :) spunea...

"Zâmbeşte când răspunzi la telefon. Cel care te-a apelat va auzi asta în vocea ta." asta imi place cel mai mult :)