miercuri, 10 noiembrie 2010

Dar-Lupta-Alergare

Traim! Dar ce?
Ce`i viata? Ti`ai pus vreodata intrebarea asta?

Viata este ca un dar. Stim bine ca Dumnezeu ne`a oferit viata. Nu am facut nimic pentru a o primi. Nu ne`am creeat`o singuri. In schimb fiecare dintre noi traim pentru ceva. George pentru bani, Mihai pentru masini frumoase si puternice. Traiesti pentru ceva, se merita sa mori pentru acel ceva?
Care`i scopul tau?Are viata ta o tinta? Merita?!

Viata este ca o lupta. Zi de zi, pas cu pas, viata noastra este o batalie continua.
Stim bine ca luptam impotriva diavolului, a lumii cat si a firii noastre.
In schimb, daca nu stim pentru ce luptam, batalia e deja pierduta!

Dar viata este si ca o alergare.
Grija mare insa, nu este ca un sprint ci un maraton! Daca ne vom avanta la inceput, puterile se vor epuiza si nu vom mai avea resurse necesare pentru a duce alergarea la final. Trebuie sa stim ca nimeni nu poate alerga in locul nostru.

Asadar, avem viata primita ca un dar, viata in care trebuie sa ne fixam bine o tinta, pentru a incepe maratonul vietii noastre. Nu`i simplu ci vom avea multe piedici si batalii pe el.

Poate chiar azi e ziua in care trebuie sa`ti alegi tinta si sa`ti incepi alergarea!
Alege`l pe Dumnezeu ca antrenor si incepe alergarea vietii tale.

2 comentarii:

Un suflet spunea...

Foarte interesanta postarea ta...printr-o stare similara trec si eu;
Incerc sa imi gasesc motivatia, poate ca am gasit-o dar am nevoie de un spijin pe care il caut in cuvintele oamenilor de langa mine.
Astazi gandurile tale m-au facut sa imi dau seama ca nu gresesc drumul catre viitor.

Te felicit Alex pentru felul de a aborda problema.

(app...incearca sa scoti cuvintele de verificare atunci cand trimite cineva comentariu, caci nu se vad de fiecare data si este stresant sa dai refresh de 10 ori ca sa reusesti sa dai un comentariu).

Ursache Catalin spunea...

"Asadar, avem viata primita ca un dar, viata in care trebuie sa ne fixam bine o tinta, pentru a incepe maratonul vietii noastre. Nu`i simplu ci vom avea multe piedici si batalii pe el.

Poate chiar azi e ziua in care trebuie sa`ti alegi tinta si sa`ti incepi alergarea!
Alege`l pe Dumnezeu ca antrenor si incepe alergarea vietii tale. "

Mareee adevar! F tare paragrafele acestea