joi, 3 februarie 2011

Ma`nec cu Soare

cand toti plang din pricina norilor
si vantul ingheata toate inimile...
cand stropii de lacrimi se prefac in fulgi
si toate ranile au sangele tradarii inchegeat pe-arginti
eu.. ma-nec cu soare...

cand pamantul se cutremura
si toate apele se napustesc peste camarile inimii
cand toate visele se sparg
si sperantele se rup in cioburile nestranse...

cand sunt prea multi ochi
dar dorinte prea putine de-a vedea Adevarul.
cand urechile sunt mii
dar ignoranta ascultarii sta ca un zid...
eu ma-nec cu soare...

cand toti mor sub potop de ape.. si cuvinte
cand lipsa de iubire sufoca tot pamantul
cand toti renunta la viata pentru moarte...
eu ma-nec cu soare...

a te-neca cu soare inseamna fericire
inseamna lacrimi vii, suras si ochi spre cer.
a te-neca cu soare inseamna sufocare,
de tot ce nu-i destoinic, cu tot ce-i ingeresc.

si decat sinucideri si-arginti murdari cu sange
decat potop de ape si ura, si oribiri...
dacat a fi surd vesnic la tot ce-nseamna Cerul
si orb la tot ce crucea inseamna, si-a iubi

... prefer, decat sa merg spre negrul drum al lumii
decat sa-mi fie frati toti hotii farisei,
dacat sa pierd Lumina, si vinde Adevarul
pe amarati de-arginti...
prefer sa ma inec.

[ pe tastele surorii mele LIGIA TRÎNCĂ ]

2 comentarii:

Ligia Trîncă Căpătan spunea...

esti unic Alex.
unic >:d< :*:*
copil de Soare!!!

liana spunea...

fff frumos!