miercuri, 11 iunie 2008

Rugaciunea unui chiulangiu



Doamne Sfinte, Tu care esti Sefu` peste tot ce misca prin Univers, tot ai avut nevoie de o zi de repaus, dupa atata efort! Si cine sunte eu, Preasfinte, sa nu-mi iau macar trei zile din acelas scop? Da` ce zic eu trezi zile,Preainalte…zic patru,daca tot ai facut lunile asa de lungi! Ce-ar fi la Tine o zi in plus? Stiu ca nu te incurci cu detali, da`n-ar fi bine sa dai asa, o ordonanta de urgenta divina, care sa mareasca week-end-ul cu cele doua zile de care iti pomeneam? Ca nu mai merge asa de acum inainte!

Din cauza pardalnicilor de profi ajungem, Doamne, sa calcam porunca divina cu odihna din ziua a saptea. Auzi ce pacatosi! Sa puna ei examene in sfanta zi de duminica, rezervata pentru iesit in oras sau meciul din Divizia Nationala! Parca Mihai Viteazu` a facut atata scoala?! N-a facut…si, ce, i-a mers rau? Hmm… i-a cam mers, pana la urma. Poate nu e un exemplu asa de bun, dar intelegeti ce vreau sa zic. Iar pe vremea lui, profesorii nu erau asa de enervanti ca pe vremea asta pacatoasa. Vezi bine ca d-aia avea si imp sa se tina de razboaie cu turcii.
Dar m.am luat cu vorba si am uitat de durerea mea.
Deci, Doamne, Atotputernice, nu se poate adauga la cele zece porunci un amendament? Sa fie de exemplu asa: sa nu minti, sa nu furi, sa nu chemi studentii la cursuri dimineata. E simplu!
A… daca nu sunt prea insistent, fa ceva sa inteleaga si tata ca trei-patru restante nu inseamna sfarsitul lumii. Ca el e mai prapastios si isi inchipuie tot felul de prosti…
Sa-mi ierti indrazneala, Preabunule … Tie, care le cunosti pe toate…ti`as mai cere ceva… il sti pe Mihaita, tocilaru` din banca a 3-a… te-as ruga sa pice si el un examen, ca prea se crede cel mai smecher din Univers!!

Un comentariu:

Anonim spunea...

=)) E ft tare. Imi place faza cu Mihai Viteazu'. E bine sa-i ai si pe chiulangii in rugaciune.

ps: la master cursurile sunt seara ;) ai timp sa dormi. de-acum inainte, sunt o fericita.

Theea