vineri, 25 decembrie 2009

craciun sau nu.

cred ca v`aţi saturat sa tot scrie lumea una alta de `Crăciun`.
crăciunul meu? nu a fost unul chiar reuşit.
dar am stat sa mă gândesc
Ce înseamnă `Crăciun`? am căutat si in dex. nu am găsit mare lucru

un subiect? Cristos sau Moş Crăciun.
pe cine alegi?
vad ca mai toţi din jur sunt atât de preocupaţi:
- Cadouri, Cadouri, brad, împodobit, mâncare, băutura -> Moş Crăciun
- Aur,Smirna si Tămâie, Iesle, Stele, Cantare si Bucurie -> Cristos.
. Tu anul acesta pe cine ai ales?

măcar... tu, Credinciosule, azi in ziua sfânta,
ai dat pe la biserica, o secunda sa te`nchini?
sau ai inclinat doar farfuria si paharu`
si i`ai dat o calda`mbratisare ,
`pruncului cu coarne`?!
. De data asta... pe cine`ai ales?

Cati oameni sunt singuri de crăciun?
Tu ai fost vreodată singur?
Din tot ceea ce primeşti,
Zi de zi, ce ai dăruit azi?
Măcar… măcar un zâmbet,
Ai ştiut sa`l dăruieşti?


Crăciunul… nu.
Stop!gata.
Fara crăciun.
I hate christmas parties.

Naşterea pruncului Iisus!
Da, asta reprezintă ziua de astăzi.

dar... ce aţi petrecut fara Sărbătorit?
… daca aţi făcut asta.. pana la urma,
Voi CE ATI SARBATORIT?

Va las in tristeţea voastră de care mi`e scârba.
mă duc in lumea mea.

2 comentarii:

Maria Garoafa spunea...

Acelasi lucru simt. Inainte de a-ti citi postarea am scris despre chinul meu de a face fata..Craciunului. Mi-as dori sa sarbatorim cu totii Nasterea Domnului. Ce trist!

.vitamina. spunea...

multa superficialitate..

http://vitaminacolorata.blogspot.com/2009/11/te-duci-in-jos-lume.html