duminică, 13 iunie 2010

discurs pentru Sfârşitul Liceului.

Azi, cu emoţie , nostalgie , zâmbete ascunse şi lacrimi uşor tremurând printre gene, vom spune “Rămas bun liceu, rămas bun copilarie”.

Nu am crezut că acest ultim eveniment va fi atât de greu, atât de dureros.
Nu m`am gândit că într`o zi voi trăi aceste clipe cu atâta intensitate.

Îmi amintesc prima zi de liceu,
cum stând pe aceleaşi locuri, cu inima bătând puternic, abia aşteptam să`mi cunosc colegii, noii prieteni ce urma să`i am, profesorii şi dirigintele.

Astăzi stau înaintea dumneavoastră domnilor profesori, cât şi a voastră scumpi colegi şi nu`mi vine a crede că aşa uşor s`au scrus anii de liceu..
La început cu bune, cu rele, am ajuns la concluzia că putem trăi intr`o societate ce timp de 4 ani ne va fi a doua casă.
Este un sentiment ciudat: un ochi plânge şi altul râde, pentru că deşi cu toţii ne bucurăm că se termină perioada liceului, totuşi ceva ne va lipsi:
- Acele dimineţi când cu greu ne dădeam jos din pat pentru o nouă zi de scoală,
sau zilele pline cu Combinări de N luate câte K.

Domnilor profesori, după această perioada în care unii dintre dumneavoastră ne`aţi fost părinţi, cu greu ne gândim că mâine nu vom mai întârzia la ore, nu vom mai avea acea emoţie de când deschideaţi catalogul.
Dar să ştiţi! Părticele din inimile noastre vă aparţin şi nu puteţi fi scoşi din ele.

Domnule diriginte, Diri, deşi a fost cam greu cu noi la început, ne`aţi apropiat.
Atât de dumneavoastră cât şi unii de alţii.
Ca un bun părinte aţi ştiut să ne ţineti “acasă”.
Cu o matematică glumeaţă şi jucăuşa, deşi nu mereu am arătat, ne`aţi sădit în suflet câteva grame de iubire ce vă poartă numele.

Colegi... nu am de gând să vă ocolesc. Am petrecut aceşti ani împreună, ne`am certat, ne`am cinstit, ne`am îmbătat , uneori am şi învăţat. Am fost fraţi, şi ştim că acolo unde este “frate lângă frate” , lumea e mai bună. Vom rămane legaţi de aceste amintiri pentru restul vieţii.

Acesta nu este un şfârşit! Este doar un nou început. început al unei perioade de finisare a construcţiei ce`a fost ridicată în aceşti 4 ani.
Doresc tutoror colegilor de clasa a 12a, baftă la examen şi cu drag sperăm să ne revedem la întalnirea de 10 ani, in 2020.
Vouă , colegilor ce rămâneţi în liceu, aveţi grijă de voi, cât şi de domnii profesori.

Dar! Acesta nu este nicidecum un discrus în care zicem “ Adios Amigos”
Este doar un discurs de Au revoir, Aufwiedersein, see you later, la revedere, sau cum doriţi să`i ziceţi.

2 comentarii:

Anonim spunea...

ms tare mult...

Anonim spunea...

Foarte frumos, multumesc!