joi, 24 iunie 2010

Salvează Lumea!

Omule, cunoaşte`te.
Timpul a expirat! Salvează lumea!
Lasă cântecul inimii tale să cânte,
Adu un zâmbet nou pe chipul aproapelui tău.

Lumea aleargă în direcţia greşită,
Undeva între bine şi rău,
Între lumină şi întuneric.
Oare cât de departe poate merge?

Lacrimi curg pe fiecare obraz.
Inundaţii, cutremure,
Case distruse, copii fără părinţi.
Ieri ai fost un prinţ,
Dar azi eşti doar cerşetor.

Doamne, azi mă întorc din nou.
Şterge lacrimile copiilor Tăi,
Şi lasă mila Ta să cadă,
Pentru că eşti Dumnezeul care dă, şi care ia.

Îmi ridic mâinile,
Te laud în necazul meu.
Nu contează unde sunt,
Pentru că fiecare lacrima cade`n mâna Ta.

Când speranţa moare şi cad,
Eşti Cel ce mă ridică, eşti lângă mine.
Îmi ridic ochii spre ceruri,
De unde`mi va veni ajutorul?
Ajutorul îmi vine de la Dumnezeu
Făcătorul cerurilor si pământului.

Niciun comentariu: