marți, 7 decembrie 2010

Trandafirul Albastru.

A fost odata o printesa si era atat de frumoasa ca toti printii si barbatii necasatoriti din tinuturile invecinate voiau s-o ia de nevasta.
S`a dat de veste in tara ca se va marita cu acela care`i va aduce un trandafir albastru.
Toti pretendentii au plecat in cautarea acestei flori rare.
Un print a vopsit un trandafir alb in albastru, dar a fost descoperit, altul i`a adus un boboc de trandafir in care asezase un safir, un altul i`a oferit in dar o vaza pe care era pictat un trandafir albastru - dar ea nu l`a acceptat pe niciunul.
Intr`o noapte in care era luna plina, un trubadur i`a cantat sub fereastra, iar printesa s`a indragostit de el. Dar, in zorii zilei, i`a spus ca nu se putea marita decat cu acela care va indeplini conditia pusa. El i`a spus sa nu`si faca griji si, in aceeasi zi, s`a prezentat la curte cu un trandafir alb obijnuit, pe care`l culesese dintr`o curte.
Cand a vazut floarea, printesa a exclamat:
"-Acesta este ultimul trandafir albastru! Cu acest barbat ma voi marita!".
In zadar a incercat toata lumea s`o convinga ca este un trandafir alb. Ea nu s`a lasat convinsa, s`a casatorit cu trubadurul si au trait fericiti pana la adanci batraneti.

5 comentarii:

rrrr simplu spunea...

baiatu...in ultimele zile doar de love scri. esti cumva indragostit???????

Anonim spunea...

cam asa ceva.... baiatuu???

Ralu :) spunea...

Alex...You did it again, m-am indragostit de melodia Train - Shake Up. Nu stiu cum faci dar le pui exact atunci cand am nevoie sa schimb starea de spirit... vin adesea pe blogul tau pentru a asculta muzica.
Nu mai spun de aceasta poveste pe care o stiam, dar imi place sa o recitesc...am o atractie catre blue roses.

Alex Preda spunea...

@ rrr simplu. Trebuie sa fii indragostit in fiecare zi. daca nu de vreo fata, macar de.. :-?? frunze:))

@ anonim n`am prea inteles ideea ta.

iar Ralu:), ... ma bucur sa aud ca ce gasesti pe blog arunca o raza de zambet pe chipul tau...
Sper sa ramana folositor si pe mai departe;;).
Si pt`mine Trandafirul Albastru a fost si ramane floarea mea preferata, inca de cand aveam 5ani.

Anonim spunea...

le-am citit...