luni, 15 decembrie 2008

Kind of big day

Se anunta seara mare.
Lume multa, sala`i mare…
Colinde si…colinde.
Undeva printre toate astea`s si eu.
Kind of `big day` for me.
Prezentator la Ministerul de Interne,
Intr.o sala cu 450/500 de spectatori.
Yah`, big day.
Una peste alta incepe seara.
Cineva nu mai vine, altcineva cu cineva vine…
Piese iese bine, de sunet am scapat.
Aplauzele se aud dupa cortine,
A venit momentul sa ies,
Dar suna telefonul,
Lumea ma impinge,eu caut disperat telefonul sa`l arunc.
Intr`un final ma trezesc pe scena
In lumina reflectoareleor ce nu`ti permiteau sa vezi nimic in sala.
Aiurea, zic cine urmeaza si fug repede dupa cortina.
Restul a fost bine,
Totul a fost la inaltime.
Pentru mine,
Emotii – reusita. A fost bine.
La sfarsit…
Ma uit in stanga, in dreapta..
`nu e nimeni`, ma intorc la cabina.
Aiurea…
Totul se stinge in aceeasi umbra neagra ,
Pe aceeasi scena…aiurea.

Un comentariu:

Anonim spunea...

Mi-a parut rau ca nu am putut sa ajung si eu :( Au fost niste prietene si mi-au zis k a fost super. Felicitari! :)