marți, 2 decembrie 2008

m`am saturat...

M`am saturat sa privesc in jurul meu,
In lumea`n care traim fiecare dintre noi,
Si sa gasesc …. aproape numai lucruri rele..
Parca as fi eu setat numai pe ele,
Sa scriu trsit, .. dar pana mea
Prea rar gasesti un motiv de bucurie deplina,
Si cand zic asta, sar peste stirile de la 17.18.19,
Ca toate sunt la fel.
Si ma uit in viata mea si a celor din jur.
Prietenia??? Pfui, pasare rara, apare greu si miere mai repede decat fulgul de nea cazut pe plinta incinsa.
Parca as vrea ca toate astea sa fie decat un vis, un cosmar mai bine zis, sa ma trezesc brusc din el si sa`mi dau seama
Ca pe usa din drapta patului in care am visat
Ma astepata o lume buna…
Dar imi dau seama de fapt ca e cam tarziu, si vreau sa dorm..
Lasand lumea in adancul ei intuneric de pe geam…

2 comentarii:

Anonim spunea...

well...nu e atat de rara prietenia..adica prietenii trebuie sa ii luam asa cum sunt...buni,rai..sunt ai nostri.Cand un prieten iti va cere iertare sa sti ca este un prieten adevarat.Bine,nici sa fi popa prostu si sa il ierti de "n" ori.Nu e atat de neagra lumea...Fericire/bucurie deplina nu vei atinge niciodata...fericirea nu este o stare constanta,este ca trenul in gara...vine si pleaca;)

Anonim spunea...

Patrunzi in adancurile tristetii
Incercand sa gasesti zambetul,
Te pierzi in infinitul durerii
Cautand alinare,
Uiti de bucuria ce iti sta in cale...
Ignori zambetul ce vrea sa.ti copleseasca starea
Si in agonia ta, ratacesti tot mai mult...
Un simplu gand vreau sa.ti soptesc...
Plang, suspin, sufar...traiesc!!
Iar uneori, ma regasesc pe dealaul suferintei,
Insa, sunt trist, dar in final...
zZzambesc!!!:)

by me4'u:)