joi, 22 aprilie 2010

pentru ea.

Incă cred că nu pleci niciodată.
Deci, unde eşti?
Mi’ai promis!
Cât de departe eşti?tu..
Cât de aproape sunt!eu..
Încă pun întrebări,
Caut răspunsuri ce nu mi le dai.
Sunt aici. Dar inima mea e tot acolo.
Vreau ca toată aşteptarea asta să ia sfârşit.
Ştiu că ziua aceea vine,
Când în sfârşit te voi vedea, fericită.

Păstrez secretele tale în pielea mea.
Inima îmi este prea obosita.
Zâmbetul mi’a fost luat de mult..
De m’aş putea schimba..

Nu’mi pot imagina lumea fără lumina ta,
Dar tu ai furat si imaginea asta.
În zilele în care nu’ţi pot vedea ochii
Nici nu mă gândesc să’i deschid pe ai mei.
În zilele în care nu’ţi aud vocea,
Sunt pierdut fără tine.

Nu pot găsi cuvinte sa explic
Gosh, I still love you!

Un comentariu:

Bianca:) spunea...

foarte foarte frumosss:)si foarte aparte:):D apreciez:D:P