marți, 24 august 2010

Miros de toamna

E seara… iar ne`am intalnit sub bec.

Incerc sa scriu ceva.. poate mai sec

Nu ma intreba de ce, poate ca m`am saturat

Poate ca te doresc.


Ecranul lumineaza vag tasatura sa`ti pot scrie

Luna`i invidioasa,

Dar nici seara asta nu a mai venit sa ma ia.

Asa ca ramanem doar noi doi aici.

Incerc sa iti aduc mai mult decat niste versuri goale,

Decat o simpla rima incrucisata, aiurita…


Imi place cand te uiti in inima mea.

O asculti, bate… si iar bate.

Oare ai intat in ea?

E atata liniste…

Muzica`n cetat…

Se aude linistita printre greierii ce si`au adus aminte ca au fost puturosi vara asta.


Simt si mirosul toamnei…

A venit si ea,

A sadit in suflet un vant de tristete..

O zi trece.. spune celeilalte ce`a facut,

Alta vine.. istoriseste si ea… si pleaca.

Si eu plec…
Dar stai linistita.. .chiar daca esti departe..

Te pun in buzunarul inimii mele.. esti acolo!

Un comentariu:

Georgiana Păscălin spunea...

Indragostitii sunt pietoni ai aerului.:P
Un suflet sensibil:)