marți, 24 august 2010

Nebunie


Necunostinta sau teama.

Inca nu ma pot decide care ocupa primul loc.

Fiecare seara trece lasand doar semne de intrebare.

Multitudine de intrebari,sentimente…

Gol. Simt ca`i gol.


Mi`as dori sa cant,

Acel cantec ce nu se termina niciodata,

Cantec ce nu`l stiu.

In care fiecare vers danseaza linistit, ignorand tacerea din jur.


Intunericul si groaza isi fac loc prin fereastra intredeschisa,

joaca dansul lor nebun in jurul patului, facand incaperea sa tremure.

Ochii lor sunt peste tot, lucesc privind adanc inlauntrul meu.

Inima se zbate prinsa in lanturile lor nebune,

Fiecare centimentru al gandurilor alearga haotic departe…

Departe de mine… de tine.. departe de orisicine.

Ramane noaptea.

Ramane linistea si un gand de`al meu…

Am luat lanterna, plec dupa el.

Un comentariu:

Georgiana Păscălin spunea...

Preferata mea [;x]
Mai ales prima strofa...
Un adevarat poet si o persoana minunata :)