sâmbătă, 25 septembrie 2010

Nu eşti fericit.

Nu eşti fericit
Şi ştii asta.
Nici eu nu sunt.
Poate pentru că “Fericirea`i ceva ce nu se atinge niciodată, dar în căutarea ei merită să alergi toată viaţa.”

Zici că`i o cale ferată.
Începe undeva, odată cu viaţa ta.
Dar unde se termină?
O urmăreşti atent,
Se înoadă cu alta.
Ba`i veche, ba împodobită cu pietre noi.

Da chiar, ce se întâmplă cu noi?
Tu eşti fericită? Eu nu!
E vina mea nu?
Da, ştiu! Ştiu că`I vina mea.
Mergeam amândoi pe stradă
Dar te ignoram.
Nu mă întrebaa de ce
Nu mi`am răspuns nici mie.
Acum mi`e frică să te caut.

O să caut în schimb fericirea…
Acolo, pe stradă.
Sau într`un copac.

4 comentarii:

Bianca:) spunea...

hmmm... o chestie de corason:x ff profunda... imi place mult...:) cauta fericirea in continuare:) dar caut-o si in lucrurile marunte care fac viata mai deosebita:) poate nu o vei gasi in modul in care te gandesti tu, dar sa stii ca ea e undeva acolo:D trebuie doar sa o descoperi:D o parere>:D<

Anonim spunea...

Ai visat, ai sperat, ai pierdut..ce mai conteaza ? Mai poti pierde, mai poti visa , mai poti invinge..asta conteaza. :x

Anonim spunea...

Buna ziua!
ONmusique.info este un proiect nou cu scop informativ. Ne-am propus să venim cu cele mai noi ştiri din muzică, recenzii de albume, concerte şi, de ce nu, filme, interviuri cu artişti români şi străini. Sustine proiectul ONmusique.info si alatura-te echipei noastre! ONmusique cauta sa-si largeasca echipa formată din oameni cu experienţă, ambiţioşi, talentaţi şi dornici de muncă; asadar, daca doresti sa te alaturi, trimite un e-mail la onmusique@yahoo.com. ONmusique...Pentru ca muzica apartine tuturor! Felicitari pentru blog!Multumesc pentru timpul acordat!Cu stima Dan!

Mädä :) spunea...

da....eram fericita...dar de la un timp...imi cam piere fercirea:(:(:((: