duminică, 19 octombrie 2008

In Noapte

E noapte,
E atata liniste…
Si total e`ntuneric.
Stelele`s ascunse`n nori,
Ce acopera cerul ca o manta.
Luna…parca si ea trista
Vrea sa se ascunda undeva…

Sufletul meu,
Parca`i mai ascuns decat luna,
Si plange mai cu foc decat cerul`n loc.
Toamna`mi bate la geam
Prin mana ploii,
E atata liniste..
Si totul e`ntuneric.

Decat luminile felinarelor
Se mai plimba pe strada.
Si ele cu capul in pamant.
Umbra pomilor dezveliti
Si ea`i oprita`n loc.
In noapte,
In atata liniste,
In intuneric.

Si eu,
Prins in acest cadru trist,
Caut o poarta,
Vreau sa scap.
Alero, dar e noapte,
Felinarele ma urmaresc,
Umbrele`mi stau in cale,
Sunt prins, si vreau sa ies,
Caut lumina,
Dar caut in gol,

Pentru ca imi lipseste…
In noapte,
In atata liniste
In intuneric…
Caut Lumina.

Niciun comentariu: