duminică, 19 octombrie 2008

Confesiune

Sti.. ma gandeam la Eu.
Cuvântul ăsta “EU”.
Mie mi se părea că îl folosim foarte des
Şi nu ştim ce înseamnă
Fie că spunem: eu merg la piaţă, eu te iubesc,eu…
Şi eu vroiam să fiu eu!
Şi tu mă închisesei într-un “TU”.
Tu spuneai: te iubesc, mi-e dor de tine, mă gandesc la tine…
Pentru mine eu eram tu
Şi eu vroiam să fiu eu.
Pentru mine, tu erai în eu,
Te conţineam
Pentru că te iubeam enorm.
Şi eu vroiam să fiu eu,


Odata, a venit la mine un inger,
Da, si a venit aşa cum numai îngerii ştiu să vină
Şi mi-a spus: “Iubeşte oamenii.
Iubeşte-i şi nu ţi se vor mai părea nişte monştrii.”
Şi a plecat.
Şi eu nu am înţeles nimic.


Şi atunci, Îngerul a mai venit o dată,
Aşa cum numai îngerii ştiu să mai vină o dată…
Şi mi-a spus: “Iubeşte oamenii!Apropie-te de ei,
Lasă-i să se apropie de tine. O să vezi că fiecare dintre ei
Se ascunde după o carapace. Şi eu când eram om, mă ascundeam.
Şi tu te ascunzi. Şi el se ascunde…”
Şi iar a plecat,
Şi eu iar nu am înţeles nimic.


Şi atunci Îngerul a mai venit o dată,
Aşa cum numai unii îngeri ştiu să mai vină o dată,
Şi mi-a zis: “Iubeşte oamenii şi nu va mai exista Lacrima!”
Şi a plecat,
Dar atunci am înţeles.
Atunci am înţeles că eu nu vreau să fiu eu,
Eu vreau să fim noi.
Şi nimic altceva n-a mai contat.
Vreau să fim noi…

3 comentarii:

Anonim spunea...

nice:)lectie de viatsa...ai ce invatsa din asa ceva...be blessed>:D<

Anonim spunea...

imi place stilul acesta de poezie. Presupun ca tu esti creatorul. Felicitarile mele sincere.

Anonim spunea...

Buna Alex! :)
Ne cunostem, dar nu o sa iti spun cine sunt. Sunt...EU.

Ti-am citit cu atentie articolele, inca nu m-am decis care este preferatul meu.

Te felicit pentru poezii, iti multumesc ca le-ai pus pe blog, ca ti-ai pus o bucatica din sufletul tau aici, si ca il impartasesti cu noi.

Nu stiu foarte multe despre tine, iar tu stii si mai putine despre mine. Cel mai sincer lucru pe care il pot spune acum e ca esti un om interesant. Sau..ca esti om. (asta e deja un compliment :)

As vrea foarte mult sa citesti ceva scris de mine, o alta viziune asupra lumii, asupra oamenilor, asupra ingerilor. O sa ma gandesc daca o sa o postez aici. Daca nu, promit ca intr-o zi o sa ti-o arat.

Iti doresc, ca si peste 10 ani sa fii la fel. si peste 20, la fel. Iti doresc sa fii toata viata om si sa intalnesti oameni pe tot drumul vietii tale, sa afli care e acel drum, si sa iubesti. Sa iubesti cat iti va cuprinde sufletul. Sa iubesti lucrurile frumoase si pe cele mai putin frumoase, pentru ca totul se transforma in ceva mai bun, cu putina iubire.
Iti doresc sa fii mereu aproape de Dumnezeu si El sa aiba grija de tine!

Iti doresc sa traiesti frumos :)

te pup >:D<